myAPOK
Jouw persoonlijke klantenzone.
Eén plaats waar je al jouw facturen, kredietnota's en andere documenten terugvindt. Eén plek waar je je orders en lijsten met favoriete producten kan raadplegen. Eén centraal punt om al je orders, persoonlijke gegevens en toegangen van medewerkers te beheren.
Wat zijn de voordelen van een myAPOK account?
- Je ziet steeds jouw persoonlijke prijzen
- Je ziet real-time waar er voorraad is
- Je kan je inschrijven voor onze gratis opleidingen
- Je kan jouw bestellingen opvolgen en facturen raadplegen
Heb je nog geen myAPOK account? registreer je vlot
- Klik op 'Inloggen' rechts bovenaan op APOK.be
- Klik op 'Registreer je'
- Maak een account aan en kies 'professioneel'.
Heb je al een account op myAPOK? ga snel naar je persoonlijke omgeving
- Klik op 'inloggen' rechts bovenaan op APOK.be
- Vul je e-mailadres en paswoord in bij 'inloggen'
- Klik door op de knop 'Inloggen'
Een extra woordje uitleg wat je allemaal kan terugvinden in de myAPOK omgeving
Facturen & Creditnota's raadplegen
Al je facturen kan je terugvinden via de tab 'Facturen'. Hier krijg je zowel facturen als creditnota's te zien die je aangekocht hebt via de webshop of in het filiaal.
Binnen deze tab kan je:
- Doorklikken naar de productpagina
- Het gezochte document openen of downloaden
- Zoeken op een bepaalde periode of factuurnummer
Orders opvolgen
krijg toegang tot al je orders via de tab 'Orders'. Hier zijn zowel jouw online als offline orders zichtbaar.
Je kan hier dieper zoeken op:
- Een bepaalde periode
- Specifieke ordernummers
- Extra filteren op: orderstatus, filiaal, artikelnummer of orderreferentie.
Of door op een specifiek order te klikken verkrijg je hier meer details over.
Openstaande facturen opvolgen
Via de tab 'Openstaande Facturen', krijg je een overzicht van nog te betalen facturen. Dit is handig om je kredietlijn te vrijwaren.
In deze tab kan je:
- Een overzicht downloaden door op ‘Lijst downloaden’ te klikken
- Het totaal openstaand bedrag bekijken
Toegang voor medewerkers beheren
Als hoofdcontact kan je hier bepalen wat andere werknemers kunnen doen en zien in de myAPOK omgeving.
Klik naast een medewerker op 'Acties' en vervolgens kan je zijn rechten wijzigen. Zo kan je ze toegang geven op:
Webshop, orders, facturen en openstaande betalingen.
Paswoord vergeten?
Prijslijsten downloaden?
Vragen hierover?
Stuur een mailtje naar web@apok.be of neem rechtstreeks contact op met
APOK’s e-commerce manager, Filip Kellens, op 0473 97 46 73.